Dla gości biznesowych przygotowaliśmy klimatyzowaną salę konferencyjną o powierzchni 160 m². Na sali możliwe są różne warianty ustawienia krzeseł i stołów: układ U, układ teatralny, szkolny, bankietowy, wspólny stół.
WARIANTY USTAWIENIA SALI:
A. WARIANT STANDARDOWY
Układ: | Podkowa | Teatralny | Szkolny | Bankietowy | Jeden stół |
Ustawienie: | |
||||
Ilość osób: | 80 os | 200 os | 40 os pojedynczo 80 os podwójnie | 80 os | 80 os |
B. WARIANT Z CATERINGIEM
Układ: | Podkowa | Teatralny | Szkolny | Bankietowy | Jeden stół |
Układ z bufetem kawowym: | |
||||
Ilość osób: | 70 os | 150 os | 60 os | 80 os | 80 os |
Układ z obiadem: Ilość osób: |
52 os |
80 os
|
40 os
|
80 os
|
80 os
|
Przy mniejszych szkoleniach– proponujemy klientom ustawienie w układzie U (podkowa), stół na catering ustawiony w literę L oraz długi bufet na przerwę kawową.
Do dyspozycji oddajemy sprzęt niezbędny do zorganizowania konferencji, a na Państwa życzenie możemy na terenie hotelu przygotować także szereg imprez towarzyszących oraz wiele dodatkowych usług świadczonych poza hotelem.
Wyposażenie: – Sala 160 m² (8m / 20m) – Światło dzienne, I poziom w hotelu – Sala klimatyzowana sterowana indywidualnie – Bezprzewodowy internet Wi-Fi – Z sali bezpośrednie wyjście na taras – Scena (2m/3,8m, wys.20 cm) |
Sprzęt mobilny: – Ekran – Tablica flipchart + pisaki – Telewizor LCD 45 cali – Odtwarzacz DVD – Rzutnik multimedialny – Profesjonalne nagłośnienie, mikrofony bezprzewodowe |
Możliwość skorzystania z: kserokopiarki, drukarki.
KATERING:
podawany jest w sali konferencyjnej w formie bufetu lub jest serwowany.
W sezonie letnim katering może być serwowany również na tarasie.
W czasie trwania konferencji, szkoleń oraz spotkań biznesowych proponujemy naszym klientom zróżnicowane przerwy kawowe, obiady, lunche, kolacje. Polecamy również wieczorne przyjęcie z możliwością wyboru dań z karty menu lub biesiadę grillową w ogrodzie.
MENU KONFERENCYJNE:
Przygotowywane jest indywidualnie dla każdego klienta zgodnie z jego zamówieniem.
W zależności od Państwa wymagań potrawy oraz napoje serwujemy indywidualnie lub podajemy na bufecie. Z Sali konferencyjnej można bezpośrednio wyjść na taras widokowy tuż przy Wiśle.
Wynajem Sali konferencyjnej do 5 godzin | 500 PLN |
Każda następna godzina wynajęcia Sali | 100 PLN |
Wynajem Sali konferencyjnej | Rabat ustalany indywidualnie * |
Przerwa kawowa podstawowa | od 20 PLN/ os |
Lunch | od 35 PLN/ os |
* Rabat za wynajem sali ustalany jest indywidualnie dla każdego klienta
PODSTAWOWY PAKIET KONFERENCYJNY:
– Przerwa kawowa podstawowa: kawa, herbata, cukier, mleko do kawy, woda w dzbanku, kruche ciasteczka.
– Lunch podstawowy: zupa, drugie danie
Polecamy zamówienie poszerzonego pakietu konferencyjnego: różnorodnych przerw kawowych (dodatkowo: ciasto, owoce, kanapeczki, napoje) deserów, lunchu na bufecie oraz kolacji. Menu wraz z ceną – każdorazowo do indywidualnego ustalenia.
AKTUALNA OFERTA:
– Przy zamówieniu pakietu konferencyjnego: przerwy kawowej oraz lunchu oferujemy rabat na wynajem sali.
– Firmom korzystającym z oferty konferencyjnej proponujemy Rabat na usługi noclegowe.
Zainteresowanych organizacją konferencji oraz szkoleń w Hotelu Vistula prosimy o kontakt z działem obsługi imprez i konferencji: marketing@hotelvistula.pl