Dla gości biznesowych przygotowaliśmy klimatyzowaną salę konferencyjną o powierzchni 160 m². Na sali możliwe są różne warianty ustawienia krzeseł i stołów: układ U, układ teatralny, szkolny, bankietowy, wspólny stół.

WARIANTY USTAWIENIA SALI:

A. WARIANT STANDARDOWY

Układ: Podkowa Teatralny Szkolny Bankietowy Jeden stół
 Ustawienie:  
 ilość osób: 80 os 200 os 40 os pojedynczo lub 80 os podwójnie 80 os  80 os

B. WARIANT Z CATERINGIEM

Układ: Podkowa Teatralny Szkolny Bankietowy Jeden stół
Układ z bufetem kawowym:  
ilość osób: 70 os 150 os  60 os  80 os  80 os

Układ z obiadem zasiadanym:

ilość osób:

52 os

 
80 os
 
 40 os
 
80 os
 
80 os

Przy mniejszych szkoleniach– proponujemy klientom ustawienie w układzie U (podkowa), stół na catering  ustawiony w literę L oraz długi bufet na przerwę kawową.

Do  dyspozycji oddajemy  sprzęt niezbędny do zorganizowania konferencji, a na Państwa życzenie możemy na terenie hotelu przygotować także szereg imprez towarzyszących oraz wiele dodatkowych usług świadczonych poza hotelem.

Wyposażenie: 
– sala 160 m² (8m / 20m)
– światło dzienne, I poziom w hotelu
– sala klimatyzowana sterowana indywidualnie
– bezprzewodowy internet Wi-Fi
– z sali bezpośrednie wyjście na taras
– scena (2m/3,8m, wys.20 cm)
Sprzęt mobilny:
– ekran
– tablica flipchart + pisaki
– telewizor LCD 45 cali
– odtwarzacz DVD
– rzutnik multimedialny
– profesjonalne nagłośnienie, mikrofony bezprzewodowe

Możliwość skorzystania z:  kserokopiarki, drukarki, faxu.          

CATERNIG:
podawany jest w sali koferencyjnej w formie bufetu lub jest serwowany.
W sezonie letnim catering może być serwowany również na tarasie.

W czasie trwania konferencji, szkoleń oraz spotkań biznesowych proponujemy naszym klientom zróżnicowane przerwy kawowe, obiady, lunche, kolacje. Polecamy również wieczorne przyjęcie z możliwością wyboru dań z karty menu lub biesiadę grillową w ogrodzie.

MENU KONFERENCYJNE:
przygotowywane jest indywidualnie dla każdego klienta zgodnie z jego zamówieniem.
W zależności od Państwa wymagań potrawy oraz napoje serwujemy indywidualnie lub podajemy na bufecie. Z Sali konferencyjnej można bezpośrednio wyjść na taras widokowy tuż przy Wiśle.

CENNIK WYNAJMU SAMEJ SALI:
Wynajem Sali konferencyjnej do 5 godzin 450 PLN
Każda następna godzina wynajęcia Sali 50 PLN
 CENNIK WYNAJMU SALI WRAZ Z CATERINGIEM:
Wynajem Sali konferencyjnej Rabat ustalany indywidualnie *
Przerwa kawowa podstawowa od 20 PLN/ os
Lunch od 35 PLN/ os

* Rabat za wynajem sali ustalany jest indywidualnie dla każdego klienta

PODSTAWOWY PAKIET KONFERENCYJNY:
Przerwa kawowa podstawowa: kawa, herbata, cukier, mleko do kawy, woda w dzbanku, kruche ciasteczka.
Lunch podstawowy: zupa, drugie danie

Polecamy zamówienie poszerzonego pakietu konferencyjnego: różnorodnych przerw kawowych (dodatkowo: ciasto, owoce, kanapeczki, napoje) deserów, lunchu na bufecie oraz kolacji.  Menu wraz z ceną – każdorazowo do indywidualnego ustalenia.

AKTUALNA OFERTA:

– Przy zamówieniu pakietu konferencyjnego: przerwy kawowej oraz lunchu oferujemy  rabat na wynajem sali.
– Firmom korzystającym z oferty konferencyjnej proponujemy Rabat na usługi noclegowe.

Zainteresowanych organizacją konferencji oraz szkoleń w Hotelu Vistula prosimy o kontakt z działem obsługi  imprez i konferencji: marketing@hotelvistula.pl